ببرنامج كلام الناس.. رسائل "عايدة غنيم " لياسمين عز.. والأخيرة ترد

متن نيوز

تصدرت الفنانة عايدة غنيم مواقع التواصل الاجتماعي خلال الساعات الماضية بعدما حلت ضيفة ببرنامج كلام الناس تقديم الإعلامية المصرية ياسمين عز  الذي كشفت خلاله أسباب ظهورها بهذا البرنامج بعد غياب طويل منذ مشاركتها في مسلسل الحاج متولي.

 

حيث تحدثت الفنانة عايدة غنيم للإعلامية ياسمين عز عن أسباب ظهورها في برنامج كلام الناs، قائلة:  عاوزة أقولك أنا اتعرض عليا أطلع في برامج كتير جدا الفترة اللي فاتت كنت برفض بعتذر، ولكن البرنامج بتاعك كويس جدا ومتشاف حلو، وحبيت أظهر عندك، ده حاجة هتضيفلي.

كما كشفت ياسمين عز عن مزايا الزواج من طبيبة من خلال برنامج كلام الناس الذي تقدمه عبر شاشة mbc، مشيرة إلى أنها تتمتع بمزايا عديدة من ضمنها النظافة ووحدة رعاية متنقلة.

 

وتحدثت ياسمين عز عن مميزات الزواج من طبيبة في برنامج كلام الناس، قائلة: عزيزي الفرعون ياللي بتفكر في الجواز من الطبيبة أو الدكتورة ربنا بيحبك ووالدتك راضية عليك، ده معناه انك هتتجوز وحدة رعاية مركزة متنقلة، ومفيش ست في الدنيا هتهتم بيك زيها، غير إنه ا في قلبها طيبة وحنية رباني ووشها مبتسم طول الوقت وصوتها شتوي طول المواسم.

وأضافت: الدكتورة مش بتكتب لجوزها حاجة والنضافة اولا وثانيا فلة وبتبرق دلال من الدال، حكيمة من الحكمة ومش بس بتطبب الناس.. صبرت على دراسة 7 سنين طب ست جبل بمعنى الكلمة مفيش في صبرها وقوة احتمالها وبتستحملك ولا أجدعها راجل مع ان مفيش اجدع من الرجالة بس الجملة بتتقال كدة».

 

انضموا لقناة متن الإخبارية علي تيليجرام وتابعوا اهم الاخبار في الوقت المناسب.. اضغط هنا https://t.me/matnnews1